Durada: 12 hores. 3 sessions de 4 hores.
Dates: del 16 de maig al 6 de juny.
Lloc: A distància.
INSCRIPCIONS TANCADES
“El que no es veu no existeix”, deia Loris Malaguzzi (pedagog inspirador de la metodologia educativa de les escoles de Reggio Emilia). Així doncs, documentar visualment les nostres pràctiques socioeducatives permet plasmar processos per fer-los visibles. Al mateix temps, possibilita narrar els sabers sorgits d’una experiència socioeducativa per poder reflexionar sobre ella i seguir aprenent.
La pràctica de la documentació és rellevant per endinsar-nos en tensions i reflexions. Per no deixar l’acció com un fet efímer sinó generador d’una memòria compartida de sabers entre professionals i per proporcionar transformacions dins de les pròpies pràctiques socials.
Documentar resulta rellevant per visibilitzar i, al mateix temps, per seguir aprenent i generant coneixement. Per aquesta raó, és necessari tenir eines per poder portar-ho a terme i reflexionar sobre la importància de crear xarxes de coneixement entre els professionals de l’àmbit social.
Objectius:
Descarregueu-vos la fitxa completa del curs.
A càrrec de: Silvia de Riba, facilitadora de desenvolupament a persones i organitzacions. Graduada en Comunicació Audiovisual per la Pompeu Fabra i Màster en Arts Visuals i Educació a la Universitat de Barcelona. Actualment estudiant de Doctorat en Arts Visuals i Educació a la Universitat de Barcelona i realitzadora i educadora audiovisual freelance.
Curs certificat per:

![]()
En conveni amb:
| Inici de l'activitat | 13-05-2019 |
| Finalització de l'activitat | 06-06-2019 |
| Col·legiats/ades i/o amics/gues del CEESC: | 45 € |
| No col·legiats/ades: | 60 € |
| Localització | En línia |