Vols compartir els teus coneixements?
Estàs especialitzat/ada en algun camp i creus que pot ser d’interès de les educadores i els educadors socials?
Vols col·laborar amb nosaltres impartint formació?
Fas supervisió a professionals?
El CEESC posa al teu abast diverses opcions per poder fer-ho:
- Forma part de la Borsa de supervisors i supervisores del CEESC:
Si tens coneixements i experiència en la supervisió de professionals i/o equips, pots entrar a formar part de la Borsa del CEESC. Per fer-ho, omple aquest formulari i et podrem contactar en cas que hi hagi alguna demanda de la teva especialització.
- Forma part de la Borsa de formadors i formadores del CEESC:
Si tens coneixements en una àrea específica i bones habilitats com a docent, pots entrar a formar part de la Borsa de formadores i formadores del CEESC. Per fer-ho, omple aquest formulari i et podrem contactar en cas que hi hagi alguna demanda de la teva especialització.
- Porta a terme la teva proposta de formació:
Si tens una proposta concreta de formació, ens la pots fer arribar a Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la. amb la informació següent:- Objectius, continguts, durada, estructura de les sessions i metodologia.
- Territori/s on es proposa.
- Currículum del formador/a.
La proposta serà estudiada per la Comissió de Formació del CEESC.
Si la proposta s'accepta, es valorarà que s'adeqüi als criteris i objectius del Col·legi pel que fa a Formació. Si és així, la proposta passarà a formar part de la Formació pròpia del CEESC i es gestionarà des de l’equip tècnic del Col·legi i seguirà els criteris i normatives propis.
La proposta no s'acceptarà si es considera que no respon als interessos i necessitats de les educadores i els educadors socials. En aquest cas, posarem al teu abast l’Espai Formatiu del CEESC.
- Porta a terme la teva proposta de Càpsula o activitat:
Si tens una proposta concreta d'activitat, ens la pots fer arribar a a Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.amb la informació següent:- Descripció, objectius i durada.
- Territori on es proposa.
La proposta serà estudiada per la Comissió de Projectes i Activitats del CEESC.
Si la proposta s'accepta, es valorarà que s'adeqüi als criteris i objectius del Col·legi pel que fa a Projectes i Activitats. Si és així, la proposta es gestionarà des de l’equip tècnic del Col·legi i seguirà els criteris i normatives propis.
La proposta no s'acceptarà si es considera que no respon als interessos i necessitats de les educadores i els educadors socials.